Aj

Idag har jag varit hos sjukgymnasten. Har haft ont i ryggen ett tag nu och det blir bara värre och värre, så det kändes dags att kolla upp det. Fick övningar och bra information, men får knappt träna längre. Jag får springa om jag börjarså fort det gör ont. Om jag känner mig själv rätt kommer det inte hända, jag är alldeles för tjurskallig och tävlingsinriktad, och att gå skulle kännas som ett misslyckande. Men, träna bålstabilitet är ju också... kul. Haha jag bara klagar. Kan ju berätta något roligt också, imorgon har vi först temadag i skolan = inga lektioner och sen ska jag till 4U i Tibro. Ska bli så kul :D och skönt att komma bort från vardagen med läxor och allt, om än bara för en dag. Har dock inte börjat packa än, och kommer inte hinna det imorgon innan vi åker, så borde nog ta tag i det nu... 
 
 
Världens sötaste bild 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0