Depp

Igår var jag hos sjukgymnasten igen, och kan meddela att min rygg inte mår bra. Alls. Var meningen att jag skulle träna och göra övningar där, men det märkte hon snabbt att jag inte kunde. Istället blev det vila, samtal hem och akupunktur. Långa nålar i ryggen med ström i, inte det mysigaste jag varit med om kanske. Nu får jag inte träna alls, inte ens vara med på gympan. Mamma erbjöd sig till och med att hämta mig med bilen, det händer inte varje dag direkt. Jag går just nu på smärtstillande mediciner och mamma ska skriva en röntgenremiss. Jag, röntga ryggen, hur gick det till? Känner mig som en tant. 
 
Mysigt
 
Om man bortser från allt som har med ryggen att göra är livet ganska bra idag. Solen skiner, det är varmt ute, och vi ska börja filma musikvideo med dramagruppen. Just nu borde jag skriva en artikel, men varför göra det idag när man kan skjuta upp det till imorgon? 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0