Encounter graduation

Hej! Förlåt att jag inte har bloggat på ett tag... (hatar när folk säger så, och nu är jag själv en av dem haha) Jag skulle kunna säga att jag inte har haft tid eller så, men det är inte riktigt sant. Egentligen har jag bara varken inspiration eller lust för att blogga för tillfället. Men jag ska göra några inlägg om vad jag haft för mig och svara på frågor. 
 
Här kommer bilderna från encounter grad, ett party vi hade som avslutning på året för de som tar graduation och blir för stora för att gå på youth (tonår). Var en himla rolig natt och alla var så fina och allt var bäst. Efteråt åkte vi till McDonalds (i våra fina kläder haha) och bara hängde, pratade och drack frozen sprite i alla smaker. 
 
Bethany and Jess
 
The ome who graduated and the cake
 
Jodi and Abi sang some christmas carols.
 
Cherie, Maddi, Tamara
 
Beth and Meg
 
These guys <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0