Här bor jag!

Idag har vi en slapp dag, både Rodney och Leanne jobbar och Kelsey är hos sin pojkvän, så det är bara jag och Bryce hemma. Jag har hunnit springa en runda, sitta ute och solat med en bra bok och ta lite foton på huset till er :) 
 
Har tagit bort några bilder för att min värdmamma inte tyckte det såg tillräckligt städat ut :) Men förstår henne!

Mitt rum (katten Lulu på sängen) 
 
Mitt skrivbord osv. Ska ta bort gitarren och det när min värdbror åkt till uni och inte sover i skrubben längre.
 
Sitter många fina lappar överallt, dessa finns på spegeln i badrummet
 
Insidan av toadörren
 
Utsidan
 
Trottoaren 
 
Utsikten genom mitt fönster (därav bildkvaliten)
 
 Imorgon ska vi till min värdmoster som fyller 50! Hoppas ni har det bra där hemma :) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0