Överraskningsfest!

I måndags, efter karnevalen, hade jag och Stina bestämt oss för att hitta på något tillsammans, vi två. Trodde jag. Vi gick till kyrkan för att byta om och plötsligt hoppar alla i cellgruppen fram och ropar "överraskning!!". Och oj vad överraskad jag blev! De hade fixat en sverige-kväll som hejdå innan jag åker till Australien. Var maskerad-tema eftersom vi varit på karnevalen innan. Det hängde svenska flaggor i taket, var dukat med sverigeservetter och fanns till och med en dalahäst. Vi åt makaroner och köttbullar, en underbar jordgubbstårta och choklad. Lekte svenska barnkalaslekar och allt var så himla kul! De hade gjort en bok också, där alla fick skriva något till mig. Mina vänner är de bästa i hela världen, vet inte hur jag ska klara mig ett helt år utan dem! 
 
Jag och Alida                                                Svenska köttbullar och makaroner
 
Det är ni som har tagit bilderna, så ni får skylla er själva. Kommer sakna er <3
 
 
Finaste Stina som hade tagit initiativet och fixat det mesta!              Fick en Sverige-keps att använda i Australien
 
 
Gabbe gjorde en film från kvällen också, laddar upp den när jag kommit på hur man gör!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0