T-shirt

Fick för några dagar sen hem ryggsäcken och t-shirten som vi ska ha på flygplatsen. Hade lite ångest över storleken innan, men den passar perfekt! När jag provade dem sa min syster: "Nu ser du ju ut som en riktig utbytesstudent!" Och det är lite så det känns. Hela tiden händer små saker som gör att man inser att nu är det snart. Och på riktigt. Jag kommer att stå där på flygplatsen, iklädd gul t-shirt och ryggsäck, och säga hejdå till allt jag vet och alla jag bryr mig om. Vet inte om jag kommer fatta det ens när jag står där. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hillevi

Passar ju perfa!!! TAGGA AUSTRALIEN NU SNYGGING :D

2013-06-12 @ 10:45:00
URL: http://hillevieklow.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0