Varje gång jag ser tillbaka ser jag att du alltid varit nära

Kände att det var dags att slänga upp ett nytt inlägg, men sanningen är att det inte händer så mycket just nu. Pappa ringde till Susanna på STS idag, och hon sa bland annat att det var vanligt att få familj sent till Australien. Bara att vänta. Tänker inte så mycket på att jag ska iväg nu faktiskt. Det finns såklart i bakhuvudet hela tiden, men bara som ett konstaterande. Jag vet att jag jag ska åka, men tänker inte så mycket på vad det faktiskt innebär. 
 
Annars är det bra, händer inte så mycket intressant i mitt liv... I skolan är det inte så farligt, några prov och redovisningar kvar, men sedan är det äntligen över och sommarlovet kan börja. Man går lite på extrabatterierna nu. I fredags var jag, Alice, Agnes och Johanna hemma hos Elsa på kvällen. Det var hur mysigt som helst, vi har inte träffats på länge, så vi hade mycket att prata om. Kom inte hem förrän runt två. På lördagen var det dags för klassfotbollen, gick dit för att heja på min lillasysters klass som spelade för sista året. När man är där minns man så mycket från när man själv var med, trots att det var många år sen nu. På kvällen åkte vi hem till Oscar och såg på film och åt pizza. Det var också roligt och jag är så glad att jag har så fina vänner. 
 
Nu ska jag återgå till mina skolböcker... Jippi. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0