12/9/13

Nu har jag packat ner de flesta av mina saker i en väska igen, redo att flytta för de närmaste fyra veckorna. Känns lite konstigt, men kommer bli en bra upplevelse att se hur det är i en annan familj! Pratade med Johanna lite spontant på skyp idag också! Var så roligt att se henne igen och höra hur det var hemma. Saknar dig! 
 
Och 9/11 uppmärksammades lite mer idag, trots att det är den tolfte. Tänkte inte på att USA är nästan en dag efter oss. 
 
Igår hade vi en fire drill också, helt plötsligt ringde den vanliga klockan och alla blev jätteglada och trodde att vi skulle få sluta tidigare. Men den fortsatte ringa och det var alltså brandlarmet. Vi fick lämna våra saker och gå ut på the oval och samlas med resten av skolan. Tyvärr hade de valt den kallaste dagen på länge, så vi frös. Var lite kaos ett tag, men sedan, lagom till att rasten började (haha klockan ringde igen och allas första tanke var att det var brandlarmet igen) fick vi gå. Var lite roligt ändå, har aldrig varit med om en riktig brandövning på det sättet. Har lyckats vara borta eller i en annan del av skolan de få gångerna det hänt. 
 
Saknar er! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pappisen

Ta med receptet hem, jag blev jättehungrig när jag såg bilderna. Obs! Om en vecka måste du ändra överskriften på din blogg: "Jag heter Sara Enander och är 16 år..." Ha det så bra hos Rochelles! Tur att paketet kom fram innan du flyttade. I övermorgon händer mycket här; fönsterskrapning på EFS, Rådalunken (18 km) och farfar o farmor kommer hit för att fira farfars 77-årsdag = status! Gonatt! Paps

2013-09-12 @ 21:10:27
URL: http://saraenander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0