Henty Field days

Tredje blogginlägget idag, börjar få upp farten, snart är jag nog ikapp med dagens datum ;)
 
Spenderade alltså största delen av min födelsedag på Henty field days, vilket är som en stor festival, marknad, whatever för bönder. Det fanns allt från mat, sockar, hattar, skruvar, fiskar, bubbelpooler, får, tvålar, traktorer, stora maskiner, brandbilar, getter, you name it. Gick runt med Carlotta och Angela, de två italienska utbytesstudenterna och vi hade så roligt tillsammans! Gick nog minst tre varv runt allt (det var stort), stannade för mat ganska ofta haha, testade nya saker, lärde varandra våra språk och pratade om allt mellan himmel och jord. Var absolutely amazing, och ett så himla bra sätt att spendera min aussie birthday på. Tyckte litte synd om djuren i de trånga inhägnaderna samtidigt som det kändes så australienskt! 
 
"It's more like a mate than just a hat", Australiensarna älskar sina hattar <3
Så Carlotta köpte en
Volvo var på plats så klart
Cupcake tvålar, hur gulligt är inte det
Känguru onsie vore något!
Asså detta... Blåbärsmuffins med vit choklad från blåbärsstånd och minipancakes <3
 
Love these girls heaps!! (vet att jag ser retarded ut, selfie med systemkamera är inte så lätt som det ser ut)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gamla hytten på Volvolastbilen...Pinsamt!!

2013-09-23 @ 21:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0