Rochelle's deb

I fredags var jag, Abigail och Meg på Rochelle's deb! Det var riktigt fint, älskar klänningarna och håruppsättningarna och danserna och allt! Var lite annorlunda från den andra deb jag var på, men båda var super. Så god mat också, först fick man pasta eller quiche och jag var jättemätt och trodde det var huvudrätten. Men sedan fick vi världens måltid. Haha! Sist var det fri dans igen, de spelade icona pop och avicii igen. Var så himla kul! Och det allra sista dansade jag, Cherie (Rochelles syster) och Katy uppe på scenen med han som höll i det haha. Detta var alltså förrätten
Och här är huvudrätten, jag åt den till vänster. Ser ganska bra ut på bilden, men det var en potatis och typ fyra bitar kött?? 
Flowergirl and pageboy, så söta!
Meg, Rochelle, Abigail, jag



Jag har en film från en av danserna också, lägger upp den när jag har kommit på hur man gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0