Nya äventyr

Idag har det blivit klart att vi ska åka till Tanzania några veckor i höst! Mamma och pappa kommer att jobba på ett sjukhus där och jag kommer bland annat få hjälpa till på en förskola. Ser verkligen fram emot detta massa! Min familj har redan varit på det stället en gång tidigare, men det var när jag var i Australien så ska bli kul att få uppleva det själv också. Kommer bli jobbigt också, eftersom det är så fattigt och standarden är sådär, men vilken upplevelse och eye-opener, på ett helt annat sätt än året i Australien! Tänkte det skulle vara lite kul att dela med mig om mina upplevelser och tankar under tiden där, men vet inte om jag kanske borde hålla den här bloggen till bara Australien-blogg och starta en ny, eller bara köra på. Får se :)
 
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0