iPhone

 
Idag har jag äntligen beställt en ny iPhone! Blir en svart 4s. Precis som den jag hade förut, innan den blev stulen. Det var nästan två månader sen, och jag har klarat mig förvånansvärt bra utan den. Innan trodde jag inte att jag kunde klara mig en dag utan telefon, men när den försvann var det mest skönt. Man slapp hålla koll på fb, instagram och allt hela tiden och behövde inte vara uppkopplad hela tiden. Ville någon mig något fick man ringa. Men nu känns det dags för en ny, mamma klagar på att hon inte kan få tag på mig, Ida har nog tröttnat på att jag lånar hennes för att använda runkeeper, jag vill kunna lyssna på musik och ta bilder. Så på tisdag kommer den nya :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0