Skolan

Hejhej just nu sitter jag I skolan pa outdoor ed lektion. Ar pa min skoldator, darfor de tre sista bokstaverna saknas. Vi har vikarie eftersom l'raren ar pa en snow camping trip med alla som ville aka pa den. Det ville inte jag, och vi har istallet skrivit en liten uppsats om bushfires. Ganska intressant, och annorlunda. Efter detta har vi lunch och jag har hort rykten om att Elle har bakat en tarta till den krista skolgruppen. Wiiie. Vadret ar bra, soligt och varmt, Ska bli 26 grader senare I veckan, och det ar inte ens var an hehe.

Kommentarer
Postat av: Pappisen

Älskar dig också! Och längtar efter dig, men är glad att du är så glad och verkar ha det så bra. Och så en faderlig kommentar; du är väl försiktig så du inte råkar illa ut, Sara? Titta höger-vänster-höger...:) Kram!

2013-09-01 @ 22:29:25
URL: http://saraenander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0