2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Lämnade mitt liv i Sverige och åkte till andra sidan jorden helt själv. Och jag gjorde tre saker jag lovat mig själv att aldrig göra: åka vasaloppet, caving och paintball. 
 
Hur har ditt 2013 varit? Braaaaaa
 

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? 1 juni och 5 juli 

 

Vad är din största framgång 2013? Förmodligen att jag har klarat att byta land, familj och allt det där. Växt som person. 

 

Bästa köpet? Min kamera! Eller, var väl tekniskt sett inte jag som köpte den men ändå

 

Vad spenderade du mest pengar på? Utbytesår definitivt

 

Gjorde någonting dig riktigt glad? Alla fina människor <3

 

 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? Too many! can't hold us, pompeii, summertime sadness,

anklebiters, I lived

 

Vart reste du under 2013? Australienn

 

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? Australien och Sverige på samma ställe? 

 

Vad gjorde du på din födelsedag? Var på henty field days, skype och spelade kort

 

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Skolstress och annan stress under våren skulle jag gärna sluppit.

 

Vem saknade du? Folk i Sverige... Fast bara under andra halvan av året då men

 

De bästa nya människorna du träffade? Haha för många! Mina vänner och min familj här

 

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? Njut av livet oavsett var du är! 

 

 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0