RIP

Förra veckan gick min värdfarfar bort. Han har varit sjuk under en längre tid, så det var ingen överraskning för någon, men men kan inte förbereda sig på något sådant. Han var verkligen en fin människa rakt igenom, han bodde här så jag har träffat honom många gånger. Jag brukade berätta om mina olika resor jag gjort här, de var han alltid intresserad av. Och han berättade om när han var i Europa för längesen. Ni skulle se hans ögon när han berättade gamla historier, särskilt den om när han tog en emu-unge och körde ifrån mamman på en moped-liknande sak, hela han lyste upp när han berättade, trots att han var så sjuk. Känner mig priviligerad som fick lära känna honom, om än bara för en så kort tid. De senaste dagarna har vi kollat på gamla bilder och sånt, och det är så fint. Begravningen var igår och den var också väldigt fin. De hade 'pyntat' altaret med massa saker som var honom, de hade till och med en bordercollie-hund. Rest in peace, Les. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0