Airlie Beach, dag 4

Vi åkte ut till Whitsunday passage och började med att snorkla. Så underbart fina rev och fiskar, igen. Ville inte gå upp ur vattnet. Men sedan åkte vi till en annan ö, gick iland på en sida och gick sedan över ön... Och fick den vackaste utsikten någonsin över whitehaven beach. Det var paaradiset, vackraste stranden jag någonsin sett. Vi gick ner och åt en supergod lunch på stranden, allt var så perfekt. Vit sand, finkornigaste jag sett, turkost vatten och åh... Tydligen är stranden klassad som top 3 världens finaste stränder. 
 
Vi var där några timmar, sedan åkte vi tillbaka till Airlie Beach där vi shoppade och åt glass. Och självklart gick jag, Meri och Inga vilse när vi skulle hitta tillbaka till the caravan park, så vi blev sena och ledarna var inte så glada på oss. På kvällen badade vi i poolen och spelade kort! Var en så underbart bra dag. 
 
Asså detta hotellet <3 (För att förtydliga: Vi bodde inte här (tyvärr), men gick igenom hotellområdet när vi skulle gå på båtarna vi åkte med under dagen)
 
Snorklingen
 
Paradise 
 
Jag och Meri
 
Saija Finland, Minja Finland, jag, Hanne Tyskland, Meri Finland, Inga Norge
 
Detta var båten vi åkte i, genom whitsunday passage <3
 
Pappa, jag har bestämt att vi ska byta båtplats hit istället för i Lidköping!
 
Vore inte helt fel
 
Så underbar stad, man ser havet till  höger också
 
Finaste tjejerna under vår shoppingtur! 
 

Kommentarer
Postat av: Ella

Hej, Gud vad underbart det ser ut!
Drömmer själv om att få åka som utbytesstudent om några år. Vilken organisation åker du med? Det vill säga Ef/yfu m.m.

2013-10-20 @ 12:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0