24/9/13

Idag har jag varit på gymmet med Lauren, en tjej i min PE class. Vi var på ett bodystep pass, var roligt faktiskt! bra musik och ledare och allt. Vi kommer nog fortsätta gå :) Vädret är underbart också, 25 grader och sol är tillbaka igen, älskar det. Fast idag blev jag swooped by a magpie for the first time! Magpies är stora svarta och vita fåglar som på våren attackerar folk, har något med deras bon att göra. Fiskmåsar kan väl göra det i Sverige, men här är det 100 gånger värre. De som cyklar sätter pinnar på hjälmarna, och målar ögon på för att lura fåglarna. Vissa har fått åka in till sjukhus och sy och sånt. Och jag som älskar att vara ute och gå är livrädd för det nu (Fast går hela tiden ändå, haha) 
 
Och nu håller jag på att packa inför east coast safarit, och äter svensk choklad :)) Hade glömt hur gott det var. Mycket bättre än den australiska. Det är så svårt med packningen dock, har fått en väska som vi måste använda, får inte ta någon mer, och jag har redan fyllt den! Har inte ens packat necessär och kudde än.. Oh well. Men resan kommer bli sååå braaaaaa. Detta ska vi göra en av dagarna:
 
 
Det ser ut som en dröm, och om en vecka är jag där!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0