fredaglördagsöndag

Fredagen var sista dagen i skolan, så det var inte så mycket folk där. Jag förstod teorin Trevor gick igenom på flöjtlektionen för första gången, wiho! Elle hade gjort en superfin och god tårta till mig som vi och några fler mumsade i oss på lunchen. De sjöng också haha, så söta. På kvällen var det flourish, ett möte i kyrkan för alla tjejer, kvinnor, tanter i kyrkan. De hade satt ut fina blommor överallt, hängt ljus i fönstren och allt var så fint! Hon som pratade var riktigt bra också. Efteråt var vi kvar, åt av muffins och macarons som det bjöds på. Jag fick ett jättefint halsband av Abigail i födelsedagspresent, så gulligt av henne <3. Eftersom det var sista gången av youth på terminen fick vi en liten goodiebag av ledarna också. Var en så perfekt kväll. 
 
 
 
I lördags tog jag lång sovmorgon och sedan en springtur. På kvällen gick jag på bio med Bethany, Meg, Abigail, Zack och Mitch, för att fira min födelsedag (igen). Vi såg white house down, en mycket bra film, även om det kanske var lite för mycket action och lite för osannolikt. Jag och Abi delade på en BFF menu, vilket innebar varsin STOR popcorn (eller, var medium size, men den var stor haha) en dricka och en påse godis att dela på. Åt kanske halva popcornen. Efteråt gick vi till ett glasställe och åt glass. Var så mätt men det var så gott. Man får provsmaka glassarna på en sked innan man bestämmer sig vilken smak man vill ha, var bra tyckte jag :) Sedan åkte vi i Mitch bil, eftersom han precis har fått green P's och inte har några restriktioner längre (borde kanske förklara det i ett senare inlägg, de har så himla många konstiga regler om körkort här). Vi åkte mest runt utan mål, lyssnade på musik och pratade om allt och inget. Var så himla annorlunda, vi brukar liksom inte åka bil bara för att åka i Sverige, men var så himla mysigt och bra. Så fina människor. Meg försökte sjunga födelsedagssång på svenska vilket blev grattigrattgrattgrattis med happy birthday melodin, haha så kul! Vi stannade på maccas också och köpte glass cones, de kostar bara 30 cent (vad blir det i svenska? Typ inget iaf). Var en super kväll, och på vägen hem satte jag på lite svensk musik haha. Och i sommar ska vi åka och campa i Zack's ute, det måste bli av för nu står det på min bucketlist! 
 
 
söndagen var jag in Kids i kyrkan, vilket innebar att jag var tvungen att gå upp tidiiigt. Var så trött, efter den sena kvällen innan. Men jag överlevde och barnen är så söta! Hade hand om de 3-5 år. Efter kyrkan kollade jag och Cherie på Pretty woman (jag har inte sett den innan, så typiskt mig att inte ha sett klassikerna). På kvällen bänkades alla framför xfactor och sedan blev det kortspel igen (stress) på familjens request.
 
Allt är så braaaa nu. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0