Zacks och Abigails deb

I lördags hade Zack och Abigail sin deb. Deb är kort för debutant ball, vilket kommer från förr när man skulle debutera ut i sociala livet (typ gamla england). Tjejerna bär långa vita klänningar och man har ägnat 10 veckor innan åt att öva in traditionella danser. Både Zack och Abigail looked amazing och allt var så perfekt! 
 
Jag och Beth åkte hem till Meg innan och gjorde oss i ordning. Var riktigt trevligt. Sedan åkte vi dit och vi träffade de andra. Alla var så fina! Vi borde ha fler tillfällen att klä upp oss ordentligt i Sverige. Sedan började det med att någon gubbe hälsade välkommna osv. Debutanterna kom fram parvis och visade sedan upp sina danser. Sedan var det underbart god mat, och mer dans igen. Sist på kvällen kom det en DJ och alla dansade. Var så himla kul, även om mina fötter gjorde ooont efteråt. Blev glatt förvånad när de satte på dancing queen med ABBA. De spelade även två avicii sånger. 
 
Abigail and Zack, och med deras partners till höger
 
Dancing, Abigail på sidorna och Zack på bilderna i mitten
 
Allihopa
 
Meg gjorde mitt hår, har ingen bild bakifrån tyvärr. På mittenbilden är det Meg, jag och Beth som var hos Meg innan
 
Bordet och tårtan
 
Det fanns två olika huvudrätter, som delades ut på varannan plats, så kunde man byta till sig det man ville ha. 
 
Samma med efterrätterna
 
 
It was a perfect night, everyone looked stunning and I'm so glad I've got such amazing friends!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0