Tack

Skrev detta för ett tag sen, men har inte kunnat publicera pga segt internet
 
I morse kom min värdpappa in med ett paket till mig, från Sverige! Blir alltid lika glad när det händer. Kan inte riktigt beskriva känslan, men att få en bit hemifrån är speciellt. Mail och facebook är okej, men att kunna hålla det i handen och veta att någon har tänkt på mig och lagt ner tid och arbete för att få iväg det är bäst. Idag var det ett paket från mina underbara tjejer. Det innehöll marabou choklad, ett litet brev och ett usb med en film på. Ni är bäst tjejer, saknar er så hima mycket <3. 
 
Innan jul skickade Stina och Ellen ett jättefint julkort de gjort och en liten saga hihi. Blev så glad för de också, åh  vad ni är fina! De sitter nu ovanför mitt skrivbord och påminer mig om er varje dag. 
 
Min bror ritade en teckning, min lillasyster gjorde ett kort och mams och paps skrev ett fint kort. Det värmer ska ni veta. 
 
Jag har också fått pengar insatt på mitt konto. Tack tack tack! Allt kommer gå till Central Australia resan jag ska göra i April, och behövde verkligen de pengarna. Så tack för att ni hjälper mig att förverkliga mina drömmar. 
 
Saknar dessa fina så mycket 
 
Del av mitt skrivbord
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0