20/3/14

Hej! Nu var det ett bra tag sedan jag skrev ett ordentligt inlägg... Tiden bara flyger iväg och jag är busy busy. Har ungefär en miljon bilder att visa och massa att berätta, ska försöka få ihop några inlägg snart! Har fått några frågor också, ska svara så snart jag kan :). Idag hade jag en kort dag i skolan, så jag gick hem innan lunch. Hittils har jag hunnit städa, dammsuga och damma mitt rum (det skrev jag bara till dig mamma), satt upp bilder och gjort läxor. Första terminen går mot sitt slut, vilket innebär att SACs (prov som räknas in i slutbetyget) och mini-exams (träning inför slutprov som inte räknas in, men ändå är viktiga) kommer upp. Dessutom ska jag på bushwalk veckan innan, men jaja det löser sig. Nu ska jag återgå till att läsa A Christmas Carol som vi ska analysera om två veckor och borde läst klart flera veckor sedan. Hehe. Jag skyller på krånglig, gammal engelska...
 
Lägger in en liten bild från när vi gjorde överraskningspicnic för Abi förra veckan! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0