2/3/14

Hej! Vi har nu klarat av vecka fem av terminen, vilket betyder att halva första terminen redan har gått! Har faktiskt varit taggad på skola den senaste tiden, för nu vet jag hur det funkar och jag förstår allt. Samtidigt måste jag inte bry mig om betyg, så jag kan fokusera på att lära mig det jag tycker är intressant och strunta i allt annat. Särskilt engelskan har jag verkligen fokuserat mer på nu, och i torsdags fick vi tillbaka våra SAC-resultat. Och mina ansträningningar payed off, jag fick B+, ett poäng från A!!!! Så himla glad över detta. Vet inte vart jag ligger till i de andra ämnena så det behöver vi inte prata om hahahaa.
 
Anyway, denna helgen har varit så himla bra! Youth på fredag var grymt, vi börjar få koll på allt nytt och det flyter på riktigt bra. Uppstädningen efteråt går fortare ockå, trots att vi dansar och håller på samtidigt. Efter youth åkte vi till KFC och hängde ett tag innan jag åkte med Zack och Meg hem. Deras föräldrar är i Sydney under helgen, så jag flyttade in istället. Vi kom hem sent, jag och Meg kollade på ett avsnitt av ravenswood innan vi gick och lade oss. Morgonen efter hade vi en massive sleep in, gjorde pancakes och iced coffee till brunch och kollade sedan på pitch perfect (haha har velat se den hur länge som helst, och älskade den!). Chillade i pyjamas till fyratiden, då vi började göra oss i ordning för utomhusbio. Vi var där typ en och en halv timme innan det började för att få bra platser och äta lite. Supermysigt, även fast det var lite kallt (fast insåg att det inte var kallare än en svensk sommarnatt så...). Filmen var frozen och den är så bra, vi sjöng med i alla låtar! Älskar den. Efter filmen åkte vi till KFC (igen) och sedan hem till Zack och Meg (igen) och hängde 
 
Idag har jag hittils varit i kids i kyrkan. Barnen var helt crazy idag och lyssnade inte alls haha. Fast jag hade connect group själv för första gången, prep-3, och de är så söta! Paus hemma nu, men åker tillbaka till kyrkan snart för en new life course vi gör med youth, sen pm service och sen är jag rätt taggad på att sova haha. 
 
Var bästa sättet att spendera en helg, det handlar inte om vad man gör, utan vilka man gör det med och jag kunde inte önska mig bättre vänner. Kan inte fatta att jag snart måste lämna dem, vill inte fatta. 
 
 
White nite at youth! Looked awesome in the lights 
 
Best iced coffee ever made!! // This girl makes me hapy and I love her so so much
 
Yes, I hang out with these crazy kids. Hahaha asså sorry för världens fulaste bilder, men de har sin charm ändå. Precis som den natten. Hehehe alla ser helt uttråkade på den sista bilden, men det var vi verkligen inte. Meg ser rolig ut, men var tvungen att klippa bort henne, hon ser skrämmande ut pga panorama fail. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0