I bilen

Nu sitter jag i bilen på väg till Landvetter. Bloggar från mobilen. Vet inte riktigt vad jag ska säga, det är en sån konstig känsla. Tror inte man kan beskriva den, utan måste vara med om den. Igår sa jag hejdå till några av dem som betyder allra mest för mig, det var riktigt jobbigt. Tror aldrig jag gråtit så mycket i hela mitt liv. Men nu börjar jag bli taggad igen, vill helst bara lämna Sverige så fort som möjligt och inte vara i den här jobbiga hejdå-fasen längre.

Tänk att det äntligen är min tur. Idag börjar jag mitt utbytesår som jag drömt om så länge. Jag åker till andra sidan jorden helt själv. Nästa gång jag skriver är förmodligen framme. Två dygn kommer resan ta, känns lite jobbigt. Men tror verkligen allt kommer bli super!!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0