Midsommar

Hej! Midsommarhelgen för mig började på skogshyddan, där vi var några som visade danserna runt midsommarstången. Det var roligt, trots att vi gjorde lite fel ibland, haha. Sedan badade vi, det var kallt! Vi var ändå i ett tag, så jag och Stina lånade filtar efteråt för att inte frysa. På kvällen grillade vi, spelade tv-spel och lekte lekar. Vi övernattade hemma hos mig, 10 pers på golvet i min källare. Det var trångt, varm och väldigt mysigt. Såg dessutom på Monsters Inc, världens mysigaste film.
 
På lördag förmiddag cyklade vi 15 km ut till ett vindskydd på kålland och hajkade. Det låg på en kulle precis vid vattnet. Underbart fint ställe med underbart fina människor. Bättre blir det inte. (okej, vi hade kunnat ta med pålägg och salt till pastan osv, men whatever.) Det var min sista lediga helg i Sverige på ett år, och den kunde inte spenderats på något bättre sätt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0