VÄRDFAMILJ!

Nu, äntligen, har jag också fått min värdfamilj!! :D Jag kommer att bo i Wodonga som ligger 30 mil norr om Melbourne. Jag kommer att ha en värdmamma, en värdpappa, en värdbror som pluggar på universitet och alltså inte bor hemma, en värdsyster som är lika gammal som mig och en katt! Känns hur bra som helst. Min värdsyster ska som utbytesstudent till Danmark två månader efter att jag kommit, så hon kommer hinna visa mig runt och allt det där, och sedan kommer vi dela upplevelsen att vara utbytesstudenter, nästan i varandras länder. Min värdmamma har skickat ett mail som jag ska svara på nu, men tror att allt kommer bli super! : D
 
Här ska jag bo! 
 

Kommentarer
Postat av: Ellen Ivarsson

Sara, det låter helt underbart!

2013-06-15 @ 22:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0