Om mig

 
Jag heter Sara, är 16 år och går första året på natur i Lidköping. Skolan tar mycket tid, men när jag inte är där eller gör läxor tränar jag friidrott, spelar tvärflöjt, umgås med mina vänner eller sover. Jag tycker om att resa och upptäcka nya saker, vilket är en av anledningarna till att jag ska åka som utbytesstudent. Just är det mycket fokus på Australien, sedan ska jag gå de sista två åren på gymnasiet, förhoppningsvis resa runt massa innan jag pluggar vidare till något. Vad har jag ingen aning om i nuläget. Jag är också väldigt tidsoptimistisk, älskar mat, vill inte bli vuxen och har sommaren som favoritårstid! 
 
Det var några rader om mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0