The passion of the Christ

Hej. Idag är det långfredag. Jag tror att påsken är min favorithögtid, men absolut inte den roligaste. Julen är roligast för då får man paket :)) Men påsken är speciell. Jag älskar alla kycklingar och ägg och att allt känns lite ljusare. Sen så har vi ju det här med påskens budskap... Att Jesus dog för oss. Det är lika jobbigt varje gång man tänker på det. Han gick igenom allt det, för lilla mig. Jag som absolut inte förtjänar det. Guess that's why you call it grace. Men han uppstod och det är ju det kristendomen handlar om egentligen. Ikväll såg vi filmen passion of the christ, hemsk. En av de vidrigaste filmerna jag sett, men ändå så himla bra. Se den och glöm inte varför vi firar påsk, egentligen!! :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0