utbytestankar

Tänkte att jag kanske skulle berätta lite om vad som händer på Australien fronten... Men sanningen är att det inte händer någonting. Alls. Varje dag väntar jag på det där samtalet, men det kommer aldrig. Har knappt hört någonting sen jag skickade in mina papper. Vill bara veta att de faktist fortfarande jobbar på det, och inte har glömt av mig! Men, det kommer väl, måste bara ha lite tålamod. 
 
Just nu läntar jag så mycket! Jag skulle kunna åka i morgon :) Är så trött på Sverige, på tjocka dunjackor och frusna tår, att cykla samma väg fram och tillbaka till skolan som de senaste fyra åren, dricka mellanmjölk, äta köttbullar och göra det man alltid har gjort! Känner mig redo för lite nytt, en helt annan vardag med nya saker och utmaningar. Det är lite som att man går på autopilot hela tiden, och jag vill styra själv! (haha vilken fin metafor jag fick in där.) 
 
Well, imorgon är en ny dag, en ny möjlighet för STS att ringa... :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0