Varberg

från i somras när familjen seglade på kusten.
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej Sara! Har troget följt din blogg i ett bra tag och även fått svar på många frågor så TACK så jätte mycket för det! Jag är nu inne på min andra månad här i Australien och måste säga att jag har det väldigt bra! Men senaste veckan så har jag mått jätte dåligt och haft ångest för att vi har yearly exams nästa vecka.. Är duktig i skolan hemma i Sverige men det känns hela tiden som jag hamnar på efterkälken här och förstår inte riktigt.. Jag är rädd för att bli underkänd och får ångest när jag tänker på proven. Speciellt ett prov där ALLT på provet är från tidigare terminer och jag ändå måste göra det och visst det hade väl varit ok om det var det enda provet jag var tvungen att plugga till men har ju 5 andra ämnen som jag har prov i samma vecka :( Mår jätte dåligt av detta och vet inte riktigt hur jag ska hantera det. Hade du det svårt i skolan i Australien? Några tips!
Kram! :)

2014-09-05 @ 12:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0