Hej.

Hej! Ser att folk fortfarande tittar in här varje dag, vilket gör mig glad! Jag vet att när jag följt utbytesbloggar innan jag åkte iväg ville jag alltid ha mer om hur det faktiskt var att komma hem, så vill verkligen försöka få upp några inlägg om det. Men sen vet jag inte riktigt hur jag ska göra. Tycker det är lite trevligt att skriva en blogg, och lägga ut bilder, men just nu händer det så himla mycket i mitt liv! Har knappt haft fem minuter då det inte hänt något de senaste veckorna, men det är ju så jag gillar att ha det egentligen. Lite jobbigt är det emellanåt, men allt annat fint som händer gör att det är värt det.
 
Nu ska jag packa mina grejer för en ny vecka på jobbet, men kommentera gärna om ni har några åsikter om bloggen! Några frågor om utbytet, hur det är att komma hem? Ska jag lägga ut mer bilder? Blogga om livet i Sverige? Skriva långa, djupa inlägg eller kanske massa goda vegetariska recept? Hahaha får se lite hur det blir! 
 
Kram

Kommentarer
Postat av: Ida B

Det vore intressant att läsa om hur det var att läsa, omvänd kulturchock, hur det känns nu när det gått ett tag, vad du saknar mest osv! :)

2014-07-07 @ 00:32:25
URL: http://www.idaintheus.wordpress.com
Postat av: Ida B

om hur det var att lämna* hahah, tänkte på annat där ;)

2014-07-07 @ 00:33:27
URL: http://www.idaintheus.wordpress.com
Postat av: Sofie

Hej Sara! Jag har precis påbörjat mitt utbytesår i Australien och känner mig helt ärligt ganska dyster.. Jag vet att jag måste hålla mig positiv men det är svårt när människorna på min skola inte riktig vill prata med mig ;( Hur kändes det för dig de första veckorna, hade du det svårt? Några tips? Tänkte även fråga hur du gjorde med lunchen, i min familj så säger dem att jag typ bara ska göra en macka men jag blir inte mätt, ska jag säga till och fråga om jag får göra annan mat vilket då innebär att jag måste handla råvaror? Tacksam för svar! :D Kram!

2014-07-16 @ 08:40:25
Postat av: pandalover653

Mer söta bilder på pandor tack

2014-07-19 @ 17:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0