Wagga Wagga

Idag åkte vi på en daytrip till Wagga. När vi kom till Wagga stannade vi på Maccas (Donken som vi säger ;)) och köpte med oss lite mat. Har vi McCafé i Sverige? Tror aldrig jag har sett det, men här har de det i varje McDonalds. Det är i McDonalds, men de säljer bara alla goda grejer, typ muffins och sånt.
 
I alla fall, sedan såg vi på Leannes brors sons soccergame (värdkusin). De var små, så inget riktigt spel direkt, men var lite kul. Sedan träffade vi de andra, mer släkt alltså. Det var meningen att vi skulle fika på ett ställe, men de stängde precis när vi kom, så vi tog takeaway och satte oss i en park. Efter det åkte vi till ett zoo som låg i närheten och jag fick se mina första kängurus :)) De var väldigt lata, men ändå! Såg även massa andra djur, några som bara finns i Australien och några andra som jag sett innan. Roligt var det i alla fall! På vägen hem åkte vi en annan väg förbi Holbrook där det fanns en stoor u-båt. Lite skumt, eftersom det ligger väldigt långt från havet. Tog ett kort och åkte sedan hem. Var roligt att se mer av landet och träffa deras släkt iaf :) 
 
Soccer
 
Me and the kangaroos in the background
 
G'day mate
 
 
Haha, I've got some really crazy pictures of these donkeys, we tried to feed them without touching them and they looked really silly trying to catch the food
 
Hostbrother Bryce, hostcousin Aron and hostsis Kelsey
 
Kelsey feeding the goats
 
The submarine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0