18/11/13

Kan inte fatta att det redan är mitten på november, tiden går så fort!  (asså skrev oktober först haha)
 
 
Här är mina mobilbilder från den senaste tiden... Vissa dagar är riktigt varma som ni kan se, och det är fortfarande vår haha. Jag och Carlotta dör lite när vi går hem ibland. Förra veckan gymmade jag med Lauren och efteråt åkte vi till Albury för lite shopping och lunch. Var så bra! Och maten är sånt vi gjort i hospitality, gjorde sushi för första gången i mitt liv!! Har även gjort två muntliga presentationer, usch vad jag hatar sånt! En om surfing i outdoor ed och ett argumenterande tal i engelskan. Var så himla nervös innan engelskan, men fick A+ på det! Tror det beror mer på att läraren är snäll för hon visste hur nervös jag var och för att det är mitt andraspråk, men ändå :D:D 
 
Igår var det söndag, gick till kyrkan som vanligt och efteråt åkte några av oss hem till Lendel och åt lunch och bara hängde och pratade. Lendel spelade en låt hon skrivit, och sedan turades folk om vid pianot och vi sjöng olika lovsånger och vanliga sånger. Alla är så begåvade, och jag som kan spela spanien då. Men det var verkligen en super dag, med de bästa personerna!
 
Idag var början på exam week, hade engelska prov i tre timmar där vi skulle skriva tre olika uppsatser (på svenska nationella skriver vi en på fyra timmar?) och ett matteprov utan miniräknare. Kan ju inte säga att det gick superbra, men spelar ju ingen roll ändå. På väg hem från skolan stannade jag, Carlotta och Jacob på McDonalds och köpte en ice cream, perfekt stopp på vägen, så man inte smälter när man går hem. Vattenpridaren på golfabanan är ganska trevlig också. 
 
Imorgon är jag ledig (slapp göra PE exam, yaaay) så jag ska bara slappa och göra lite saker jag måste fixa. Ska laga flygande jakob till middag också. Tror aldrig vi har ätit det hemma, någonsin, men kändes lite svenskt och inte så svårt :) 
 
Hoppas allt är superduperbra med er! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0