Albury show

Okej, det här var ett tag sen, men när jag kom hem från surflägret åkte jag direkt till Albury show, där vi firade Mackesies födelsedag. Tydligen har alla städer här en egen show en gång om året, ofta med olika rides och sånt. De små städernas är såklart mycket mindre, men tycker ändå det är en gullig tradition. Och var en himla rolig kväll!
 
Emilly, Elle, Jess, Mackensie, Molly (det var dagen efter halloween, därför de är utklädda :)) 
 
Den åkte vi! 
 
Där är vi!! Jag och Jess i fram och Molly i bak
 
Molly och Mackensie köpte en jäättestor flaska
Det hela avslutades med fyrverkerier

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Jag undrar en sak, hur mycket fick du och din familj betala för att du skulle åka som utbytesstudent till Australien? Lever man på studielån i Australien eller hur går det till med pengar? Kram

2013-11-17 @ 15:14:08
Postat av: Emma

Glömde fråga en sak till :p hur långt innan sökte du som utbytesstudent? Och hur långt tid tog det innan du fick veta att du skulle åka ? :)

2013-11-17 @ 15:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0