End of year 11

Hej på er! Den hör veckan har enbart bestått av exams (slutprov) i alla ämnen. Fast eftersom jag är utytesstudent behöver jag inte göra dem, valde ändå att göra alla utom PE och outdoor ed. Vissa gick bättre än andra kan man väl säga, men tror det gick helt okej på det stora hela. Eftersom jag har gjort alla exams nu är jag ledig imorgon! Så vi har planerat en liten picnic, så hoppas på fint väder. Det varierar lite, igår var det över 30 grader, men typ 20 idag. Älskar att det är varmt iaf. 
 
I och med att alla exams är avklarade betyder det även att year 11 är klart! Nu väntar två veckor av head start, där man helt enkelt börjar year 12 för att få en liten försmak, få koll på böcker, eller något. Vet inte riktigt, känns mest som en ursäkt för att kunna ge läxor över lovet. För sedan börjar sommarlovet som är i två månader! Ska bli skönt :) 
 
Detta är min Lemon meringue pie som jag gjorde som min hospitality exam. Var lite läskigt, för alla gjorde samtidigt, men var tvungna att vara helt tysta och läraren gick runt och antecknade. Fast gick jättebra :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0