10/10/13

Idag var första dagen tillbaka i skolan. Det var helt okej men jag är fortfarande så trött efter resan! När jag kom dit insåg jag att någon annan hade flyttat in i mitt skåp, nämligen en spindel. Tur att jag inte lider av spindelfobi, och detta var bara en ofarlig liten brun spindel. Haha fast hur ofta har vi spindlar i vår skåp hemma? 
 
Så jag kommer gå två dagar i skolan denna veckan, nästa vecka ska jag på work placement, så jag ska inte gå i skolan utan jobba i ett café hela veckan. Sedan går jag en vecka till i skolan och veckan efter det åker vi på surfing camp i fyra dagar!! Så excited :D Men ja, inte så mycket skola för mig den närmaste tiden som ni ser. För sen är det massa exams och sånt, vet inte hur mycket av det jag kommer behöva göra eftersom jag bara varit här halva året. Nu ska jag skriva inlägg om mina äventyr på kusten, Puss och kram! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0