Hemma!

Världens. bästa. någonsin. Finns inte ord att beskriva de senaste elva dagarna. Jag har gjort himla många resor i mitt liv, varit på underbara läger osv, men detta slår allt! Kommer göra inlägg om varje sak vi var på, och har såå många bilder. Så stay tuned, det kommer så fort jag får tid! ÅÅ har sett så mycket underbart och träffat så fina människor, vänner för livet. Var helt perfekt, fanns vissa deppiga stunder, men allt annat vägde upp det en miljon gånger. Önskar att resan var några månader längre. Alla utbytesstudenter och andra som funderar på att åka på en resa, GÖR DET. Det kostar mycket pengar, men är så värt det. Och att vara iväg ett tag gör också att du känner dig mer hemma hos din värdfamilj när du kommer tillbaka. Och att träffa andra utbytesstudenter är så bra, vi utbytesstudenter är en speciell sorts människor, vi har så mycket gemensamt trots att vi är från olika delar i världen. Jag spenderade sjukt mycket pengar under resan också, och åt massa hehe, har säkert fördubblat min kroppsvikt, men vem bryr sig, jag mår så braaa. Och är så taggad på att fortsätta resa, efter skolan eller när som helst, och vet nu att jag kommer klara det. Ledarna var ganska slappa och vi fick ta mycket ansvar själva, men lärde mig så mycket på det. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0