Bilder från Bushwalken

Om min text om bushwalken är förvirrande (har fått klagomål på min dåliga svenska, men om jag skulle kolla igenom allt hundra gånger och rätta allting skulle jag inte få upp några inlägg alls), strunta i texten och kolla istället på alla dessa fantastiska bilder. Jag kollar tillbaka på dem och förstår knappt att jag har varit på så underbara platser, trots att det bara var några dagar sedan. Åh är så lycklig över allt jag får uppleva. 
 
Utsikt från Mount Oberon 
Åhh hur fint är det inte 
Lite träd
Kolla hur olika det ser ut, trots att det fortfarande är samma lilla träbro 
Utsikten från vår första campingplats
James på den stora stenen som syns nedan
Detta var vad vi vaknade upp till, det är havet bakom träden 
Paus på stranden
Andra stället vi campade, och stranden vi badade på
Tom 
Bee
Santi
Tredje stället
Visade mina cricketskills
Hela gruppen! Connor, Nikki, jag, Santi, James, Tom, Froggy, Jack och Bee
Hittade en död stingray på stranden morgonen efter
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0