I skolan

Hejhej! Sitter just nu I skolan och har study session, vilket betyder att man kan gora laxor om man vill. Fast man har ingen larare eller sa, sa man kan ga hem om man kanner for det... I alla fall det ar typ 40 grader ute och ungefar lika varmt har inne kanns det som. Har absolut ingen energi haha. Men torsdagar ar varldens lugnaste dag, forst engelska vilket ar lite jobbigt, men sen har jag outdoor ed och det ar inte sarskilt kravande, idag pratade vi om aboriginals och det var intressant tyckte jag. Sen har jag study session och efter lunch ar det graduate program vilket ar lite som morgonsamling eller nagot. Ibland pratar vi om vad vi vill bli, studieteknik och sant, en gang gjorde vi tarta och store delen av tiden gor vi ingenting. Det ar d[ det 'r assemblies och liknande och om man vill kan man gora ett project.
 
Hittade lite bilder pa skolans database fran oed trips och sa, dock ingen surfing yet! Men det kommer hoppas jag! Laddar upp de andra nar jag kommer hem och har batter internet... Ohmygoshdet ar sa varmt 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0