New years

Hej på er! Mitt nyår var superbra. Det började med att jag och Beth åkte hem till Meg och bakade lite. Vi gjorde cupcakes och fantomenkaka. Sedan började fler folk komma, vi satt utomhus och pratade och åt chips. När alla hade kommit gick vi över till Meg's granne som har en pool. Vi var där tills det blev mörkt ute, då gick vi tillbaka och åt bbq middag. Vi började med den vid elva eller något, och sedan blev det lite stressigt då vi bestämde oss för att åka till the monument och se fyrverkerierna därifrån. VI hade med oss glowsticks, tomtebloss och sånt också. När vi kom tillbaka skypade vi Kelsey och sedan satt vi bara ute och pratade. Vid två blev det lite McDonalds, sedan gick vi in och gjorde lite olika saker, spelade biljard, vi sminkade killarna och pratade om allt möjligt. Vid 6-7 blev vi hungriga, så vi gjorde pannkakor till frukost. Sen satt vi och pratade vid bordet om absolut ingenting, vi var så övertrötta att allt var roligt. Vid nio kom jag hem och somnade inte så långt efter det. 
 
Var lite skillnad från Sverige då vi klär upp oss och gör värsta feststämning och sådär, men det var bra såhär också, mer avslappnat. Och att kunna bada i pool, sitta ute hela natten och se fyrverkerier i en sommarklänning är underbart. 
 
Och ja, jag lyckades glömma min kamera hemma smarto.... Så har bara riktigt dåliga mobilbilder. Jaja, då slapp jag stressa över att ta bilder hela tiden iaf. 
Alex, jag, Meg                                                                 I poolen 
 
The monument + utsikt
 
Fireworks, sparklers, Meg och jag
 
Glowsticks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0