Frågor

Jag åker bort några dagar nu igen, sen ska jag ladda upp det sista från outback safarit. Har helt fullt upp nu, tre veckor kvar och har ungefär en miljon saker att organisera med hejdå-lunch, middagar, kompisars födelsedagar, sista sleepover med tjejerna och sånt där. Och nu åker jag på min sista outdoor ed trip. Känns sorgligt, älskar de resorna med de människorna. Denna gången är det lite av varje, skridskor och klättring i Canberra (jag övertalade dem att vi måste göra lite sightseeing också, eftersom det är första gången för mig i Australiens huvudstad), sen whitewater rafting utanför Sydney och sedan Caving. 
 
Jag har fått lite frågor som jag ska svara på också. Har ni några fler frågor, passa på att ställa dem nu!! Fråga på om allt mellan himmel och jord så ska jag göra mitt bästa att svara när jag kommit tillbaka!
 
Puss och kram
 
Gammal bild
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0