outback safari: Sydney

På morgonen i Melbourne var det några som lämnade oss :( Var ledsamt eftersom de var några av mina all time best friends, och vet inte när jag kommer se dem igen. Vi körde från Melbourne till Sydney på en dag, vilket tog ungefär 10 h med stopp. Vi åt pizza på kvällen, och sedan satt vi uppe ett tag innan det var dags för bed. 
 
Dagen efter gjorde vi lite sightseeing, såg operahuset och harbour bridge, darling harbour osv. Resten av dagen shoppade vi mest, och fikade. Njöt av sista hela dagen med alla. På kvällen åt vi på Hard Rock café och allt var så himla bra. Dagen efter åkte vi hem, men mitt flyg gick inte förrän tre, så jag och Giorgia njöt av en extra dag i Sydney :) Sedan var det tillbaka hem till  vardagen och allt som hör till. Detta safarit var så annorlunda från det andra, blev så nära med hela gruppen, och saknar dem så himla himla mycket. 
 
 
 
 
Giorgia
Sofia and Daniele
Camilla, Sofia Giorgia
I Australien hittar man färgglada fåglar lite här och där
Detta är vad som händer när man försöker ta fina foton, alltid galna utbytesstudenter i bakgrunden
Fireworks in Darling Harbour

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0